Dorukhansmom Sevgili tecrubeli annecikler yardiminiza ihtiyacim var bi nebze. Oglum 6 aylik oldu ve ek gida hakkinda cok bilgim yok bu kadar hizli zamanin gececegini tahmin edebilseydim cok dahafazla bilgi depolardım fakat suanda sizin tecrubelerinize ihtiyacim var. Ilk olarak ek gidaya gectiginizde bebeginize nasil basladiniz sabah öğle aksam hangi öğün ne verdiniz kahvaltınız nasildi mesela bilgi verebilirseniz çok sevinirim, simdiden teşekkürler teyzelerimiz.
Damlaymz Dorukhansmom ilk ay tek öğün yoğurtla başladım sebzeler sonra meyveler olarak devam ettim. yoğurt,patates,havuç,kabak,bal kabağı,semizotu,bezelye,avokado,muz,elma,armut,kayısı
Damlaymz Dorukhansmom 3 gün kuralı uygulayacaksınız. Doktorunuzun bilgi vermesi gerekiyordu. İlk gün bir çay kaşığı ikinci gün bir tatlı kaşığı üçüncü gün bir yemek kaşığı her besinde 3 gün kuralı uygulayacaksınız. Tadım ayı bitince öğünler bir çay bardağı kadar
Dorukhansmom Damlaymz henuz 6 ay kontrolumuze gitmedik oglum daha bugun 6 aylik oldu o yuzden bi bilgide alamadim saglik ocaginada aşımız haziranda o sebepten burada da annelerden bilgiler almak istedim tesekkurler.