Flapjack 5,5 aylık canım 2 gün sonra evde sünnet olacak ben geç bile kaldığımı düşünüyorum 2,3 aylıkken yaptırırdım ama benim bebeğim doğum da sağ kolunu hissetmiyordu omuzdan geldi onun tedavisini gördük şimdi iyi şükür bitti zor günler bana tavsiyeler ne kadar erken o kadar iyi dendi