Ama 2 haftaya işe başlıcam ve bebeğime kayınvalidem bakıcak. Ben eğitimi diyelim ki başardım ama ona bu konuda şöyle yap böyle yap desem de çok bilgisi olmadığından eğitimi bozan müdahaleleri olabilir. Çok kafam karıştı hiç vermesem mi verdiğim eğitim çöp olur mu