DeMeT52 sağlık ocağının verdiğini kullanırdım ancak kimini ishal kimini kabız yapıyormuş. Ferrum aldım memnunum bir problem yaşamadık su an. Bir de sağlık ocağının verdiği boşa gitmesin üç damla ben içeyim dedim aman yarabbim berbat bir tadı var genzi yakıyor . Ferrum güzel ona da baktım,😂🤭