konubebek 3.5 aylık bebeğimi sünnet ettirdik bugün 5. Gün hala bez istemiyor ağlıyor yarası yok çok şükür ama dikişler yavaştan atmaya başlamış ama hala bağırıyor ağlıyor canı yanıyor 5 gün geçip böyle olması normal mi
Yusufagahinannesi konubebek benimki sadece ilk gün ağladı. İsterseniz bi doktora gösterin. Benimkide 2 aylıktı
konubebek Elifxx12 ilk gün gibi değil ama huysuz altını hiç giydirmedim hep bezle durdu gazlı normalde de sanırım altı da cıplak olduğu icin gazda bunalttı çünkü gazını çıkarınca biraz uyudu
NurCum Biz dıştan sünnet külodunun o oval kısımlı olan yerini giydirmiştik üstünden ozaman rahat oynuyor ve rahat hareket ediyordu canı yanmıyordu öyle yapın isterseniz Bide uyuşturan bi krem var onu deneyin isterseniz
Elifxx12 konubebek gazdan dolayı da olmuştur tam 1 haftayı bulur tam anlamıyla iyileşmesi için biraz daha bekleyin isterseniz ☺️
konubebek Yusufagahinannesi bugün banyo yaptırdık aslında hep iyiydi bu saate kadar şimdi başladı doktoru de arıyormuş açmıyor
konubebek Kuku-ve-annesi çok yorucu oğlumun huyları değişti resmen canı yandığı icin sanırım bugün 5. Günümüz her gün birazda olsa ağrı kesici vermek zorunda kaldım çok bağırıyordu çok üzülüyorum pipisinş gördükçe
Betul1 konubebek kantaron yağı iyi geliyor bide kardeşim pet bardağın dibini kesin koymuştu 1 hafta oda baya iyi geldi