Bebegınız hayırlı olsun sag salım kucagınzıa alın ınsallah herseyın zorlugu var bununda var ama gecer zamanla 😇🙏🏻
esınızın sızın korunma seklınıze karısması ayrı garıp ama kusura bakmayın
sız ıstemıyosa ısenız hamıle kalmayı korunursunuz esınıze danısmanız gerekmez ızın vermemek nedır yanı sız gunluk ılac ıcsenız nerden bılecek kı bılsede ona ne 💁🏻♀️