Merhabalar anneler. Lütfen bu durumu yaşayan ve cözüm yolu bulabilmiş anneler yardımcı olabilir mi ? Çok 3.5 yaşındayız ve çok sinirli öfkeli herseye ağlıyor hiç birsey ile mutlu olmuyor yapma dediğim herseyi daha çok yapıyor ve dinlemiyor bi süre sonra da vurma eğilimine geçiyor. Yaşayan ve cözüm bulan anneler yardımlarınızı bilgilerinizi bekliyorum 🙏🏼🎈