Baltan beri mama meme gidiyoruz bebelac hippten sonra sma düzenli kullandık ben işe gidince mama veriyoruz o zaman içiyor ama ben eve geldiğimde emziriyorum o zaman mama yaptığımda diliyle itiyor doyuyor mu yoksa mamasını mı beğenmiyor artık eskiden çıldırır gibi içerdi mamasını emzirsemde şimdi anlamadım