Bebek arabası konusunda tecrübeli arkadaşlar, yardımınıza ihtiyacım var.
Oğlum 3 aylık, şu ana kadar kanguru kullandık ama artık bebek arabası almak istiyoruz. Nasıl bir araba almalıyım? Travel sistem arabaları çok beğeniyorum, bebekler o arabalarda daha rahat ediyormuş gibi geliyor bana. Malum, oğlum henüz oturamıyor. Travel haricindeki arabaların yatar pozisyonu rahat değil gibi sanki. Diğer taraftan da travel kullananlar bir süre sonra arabalarını satıyorlar hep. Bana yardım eder misiniz? 😊