Minikkuzum1999 Kızlar doğum yapalı 11 ay oldu ama adetim düzensiz her ay bir olacağım tarihten bir hafta önce oluyorum bu normal mi ya yardımcı olursanız sevinirim 🤗 🥰
Angellove94 Minikkuzum1999 bende de oluyor acaba korona geçirdim ondan mı diyorum çünkü korona bütün herşeyimizi etkiliyormuş çok düzensiz oluyorum sinir çok yapıyor hatta bi defasında test bile yaptım acaba hamilemiyim diye hiç böyle olmamıştı bende hep düzenli olurdum
glsndmrlp Normalmiş benim düzen de çok bozuldu saçma saçma tarihlerde oluyorum ama zamanla düzeliyormuş 😊
Minikkuzum1999 glsndmrlp sevindim öyleyse teşekkür ederim 🤗 yorumunuz için çünkü başka cevap veren olmamış ☹️☹️😀😀
Minikkuzum1999 Angellove94 bende hep düzenli olurdum doğum yaptıktan sonra karşıtı hep önce oluyorum geç olduğum olmadı çok şükür korona geçirmedim