Gulayb emerken uyuyacak gibi olunca çenesinden uyarıp sürekli rahatsız ediyodum ben. Nolur sağıp biberonla vermeyin bebeğiniz memeyi tutmuş, sütünüz var. Biraz sabır sadece, zamanla geçecek. Uyandığında ağlamıyosa vermeyin bi süre memeyi, emzik tutuyosa emzik denediniz mi? Sadece açlıktan değil sizin kokunuzu istediğinden sürekli aranıyıe biliyorsununuz 🙂