esdemom muhtemelen bebeğiniz birkaç aylık dikkatin ardından düzelecek. 60 ve üstü alfa açısı normal kalça demektir. Bir taraf sınırda çıkmış sadece. Sakın kendinizi yıpratmayın, sütünüz varsa Allah korusun kesilmesin. Bebeğinizin değerleri gayet güzel kötü değil. Muhtemelen kendiliğinden toparlayacaktır. Ama siz yine de bacakları mümkün mertebe açık tutun, dar sıkı şeyler giydirmeyin. Uyutunca özellikle bacaklarının arasına yastık falan koyup bacakları iyice açın. Düzelecektir 🙏🏻