Merhabalar çalışan anne bakıcı desteği alan arkadaşlar size birşey sormak istiyorum. Denetimlar oluyormuş bu ne zaman oluyor belli zamanı var mı? Ve gelip napıyorlar neye bakıyorlar içeri girip mi kapıdan prosedür olarak mı kontrol ? Teşekkür ederim.