Bir arkadaşım tavsiye etti çocuğum aşırı hareketli ve iştahsız olduğu için . Bugün aile hekimimize danıştım çok önermem ama yine de artık son raddedeyseniz bı deneyin kullanın dedi . Eczaneden aldım ama kullanıp kullanmamak konusunda çok kararsızım . Bebeğim 2 yaşında kullanan var mı acaba