Selam.. kızlar bebeğim 3 aylık ilk 2 ay biberona sağıp veriyodum hemde emziriyodum çok iyi besleniyordu hem sütümde artmış oluyordu ama şimdi beni az emiyor sütümde çok azaldı biberonu ne yapsam emmiyo çiğniyor çok az besleniyor ne yapsamda tekrar biberonu alsa ben tekrardan sağar sütümü çoğaltırım :(