eminemre99 Jack n jill şuan kullandığımız devamlı olan İkili halinde uygun fiyatlı diş macununu pek severek kullanmıyoruz aslında meyveli falan ama en ufak şeyde öğürme durumu oluyo diye nokta kadar koyuyorum desem yeridir bebek macunu diye yutsada bı problem olmadı açıkçası macunu fırçaya koyunca parmağımla bastırıyordum yayiliyo zaten çok az sürüyoruz ön dişlerden başlayınca dagiliyo kopuruyo sonuçta bı sure macunsuz fırçalayın diş macunu kullanımı için belli ayı geçmesi lazım