Kızlar bebeğim 15,5 aylıkk son bir iki haftadır ne zaman otursam meme diye geliyor sürekli emiyor ama sürekli. Otururken görmesin. Aşırı yorucu bir şey evde oturamıyorum yok bir şey 😂😂 ne zaman geçecek bu böyle olan var mı?
emzirmezsem vay Halime emene kadar mememe mememe diyor git gide dozu artıyor ağlamaya dönüyor. Bazen mutfaktayken aklına geliyor mesela bulaşık yıkıyorum yapışıyor ayağıma sıkıyorsa emzirme 😂😂 Emzirmeyi çok seviyorum ama böyle anlarda bi bıkkınlık gelmiyor değil aynı şeyi yaşayanlar varsa anlarlar 🤐 Bir de meme beğenmiyor 5 saniyede bir değişiyor, diğerini de aç diye aç aç aç diyor 😪😪 Çözüm? Ya da ne zaman geçecek nolur bi diyin 😂