minnakbaby Seymagirgin gece uyumasi zor oluyor mu peki ya cunku az once bi uyandi kivrandi dalamadi boyle yapmazdi.. ama aksama kadar en uzak uyku belirtisi vermedi bugun ogle uykusu yapmadi sizinki gece uyuyorsa super
Seymagirgin minnakbaby yemek yedirip yatırıyorum zaten sütte içmiyor şükür gece kalkmıyor sabaha karsı 5-6 uyanıp anne yanıma diyor yanına gidiyorum hic zorlamıyorum kendini yalnız hissetmesin diye zaten cok cabuk buyuyolar büyüyünce bugünler icin pişman olurum diyede hic yatıp geti kalkmadm güveni kırılsın istemiyorum
Seymagirgin minnakbaby bide gün içinde yorun cocugunuzu 10gün demiyor alısıyo ilk günler zorlar sizi ama sizin rahatınız icin sabredin güzel anne
Nrnfth minnakbaby Benim kizim sabah erken kalkiyo 7bucukta ayakta o yüzden uykusu geliyo 1 saat uyuyo 12bucukta gecede 9da uyumus olur
pitircikkk minnakbaby bence siz hic kesmeyin uykusunu. zaten kendi sinyal verecektir tek uykuya geciste. bana gore su an biraz erken. sabah kacta uyaniyor cocugunuz? benim oglum 7 de uyanir ogle 1 civari uyur 3 e kadar, aksam da en gec 8 uyumus olur
minnakbaby pitircikkk aaa yok ben uykuyu kesmem zaten sadece gec kalktigi gunler uyutmasam nasil olur diye sormak istedim ama galiba beceremedim sormayi 😊
Annekus minnakbaby iki gözümün cicegi ögle uykusu Bi saat önce uyandı benimki de nazlana nazlana uyudu bundan sonrası Allah u tealaya emanet 😁Rabbim saglık versin bebişlerimize uykular uyunur bir gün inşallah
Umutegem minnakbaby benim oglumda 33 aylik cnm ogle uykusunu cok nadir uyuyor ve mesela dun kendisi 9 da uyuyakaldi ve sabah 5.5 da ayaktaydik uyumadi uyutamadim bi turlu oglen 1 de zorla uyudu artk
Aselayliz minnakbaby merhaba benim iki kızım var biri 2 yaşında ve öğle uykusu yapıyor. Sabah 8 de kalkıyor, öğlen 12 de yatıyor en geç 2 ye kadar uyuyor sonra akşam 7 de akşam uykusuna geçiyor gece kalkıyor ama oda WC için
minnakbaby Aselayliz aaa super ya aksam o saatte yatmasi bi muvize bence cok sanslisiniz😄 benimki de genelde 3te uyanir oglen ama aksam 10 10bucukta zorla uyuyor 🙄 hatta bazen 11.. erken uyusun diye surekli disari cikariz yuruturum yorulsun diye ama hic bana misin demiyor😂
Zeytin_cekirdegi minnakbaby oğlm 20 aylık öğleden sonra 2 de uyuyor 4buçk beş gibi kalkıyor 11 gibi gec uykusuba geçiş ama bnde senn gibi yapmayı istedim de olmadı mızmızlanıp duruyo
minnakbaby Zeytin_cekirdegi oglen fazla uyuyormus ogle uykusunu en fazla 1.5 saat xapin ordan biraz vakit kazanirsiniz😄 ahh yazmasi kolay da uygulamasi zor bu islerinn
Tugba41 minnakbaby erken kaldırın bebeğinizi uyanmadigi zaman öğle uykusunuda yapmış olur aksamda erken yatar gayet olması gerektiği gibi olur düzeni oturtmak sizin elinizde öğle uykusunu bırakmak için daha çok küçük
minnakbaby Tugba41 ogle uykusunu birakmayiz sadece gec iyandigi gunler uyutmassm diye sormustum😊 dogru soyluyorsunz erken uyandirmak en guzeli de ah bi kalkabilsem o ne zaman uyanirsa bende o zaman uyaniyorum alarm kurdum denedim ise yaramiyor 😂
Zeytin_cekirdegi minnakbaby neler denedim düşürdüm uyku saatıni mızmız sürekli yani o kadar zor ki aluştramadm istediği kadar uyuyo artk
elmalikurabiye minnakbaby cok erken bence. duzeni bozuldugunda 8 bucuga alarm kurup kaldiriyorum ben 2 3 gune toparliyor
minnakbaby elmalikurabiye valla erken yatsa da gec yatsa da gece uykusuna cok zor geciyor ya. Ogle uykusunu da kendi ne zaman isterse o zaman birakiriz😊
minnakbaby Zeytin_cekirdegi 3 yasini beklicez o zaman yapcsk bisey yok anca ogle uykusunu birakinca rahatlariz 8bucukta uyunacak evin kurali olacak allahim inssllahhhhh😄
Limonkizvera minnakbaby merhaba benm kızım 20 aylık bazen zor uyuyor öğlen 14. Aydan beri tek uyku.ama uyutmazsam aşırı huysuzlamıyo aksmüstü uyudu mu pamuk öğlen 11 bucuk 12 öğle uykusu akşam 20.30 akşam uykusu şeklinde ayarladm sabah 8 gbi uyanıyo sizşn minnoş kaçta uyanıyo öğle. Kaçta uyutuyorsunuz?