Sehnurr uzun uzun anlatmak istiyorum cidden.Kuzum bebeğin daha çok küçük keşke banada bunları söyleyen biri olsaydı.Benim bebeğim 3 aylık ve İnan ki 3 aya kadar bebekler hep memede anne kucağında olmalı neden diye sorarsan onlar daha çok minik 10 haftaya kadar bebekler kucağa alışmaz korkma.2 3 ay ev işlerini çok yapma bebeğinle ilgilen.Ya da uyuduğu zaman üstten yap.Biz hep kucak kucağa uyurduk bebeğimle.Çünkü küçük bebeğin tek ihtiyacı annesi ve emmek.Bol bol emzir bu zaman büyüdükçe kısalacak.milleti dinleme herkes bişey söyler.aman kucağa alıştırmışsın ama şöyle olmuş böyle olmuş çok söylerler.Şimdi bebeğim kucağımda çok durmuyor oyun halısı aldım ona hep onda vakit geçiriyor birlikte bol bol aktiviteler yapıyoruz gün boyu onunla ilgileniyorum uyuduğu zamanda yemek temizlik yapıyorum Hatta bazen oyun halısındayken işlerimi yapıyorum sıkılana kadar.O yüzden demek istediğim 10 günlük miniğinle bol bol zaman geçir bir daha bebek olmayacak büyüyecek.Çok özleyeceksin.Pişman olma keşke daha çok kucağıma alsaydım diye 😍 Bol şanslar umarım gaz sancıları olmadan güzelce bu zor günleri atlatırsınız ❤️