Hayat55 Selam kizlar iki ay once normal dogum yaptim ve yaklasik bir aya yakin kabizlik oldi ne yaptiysam gecmedi varmi bi oneriniz
Eesay Hayat55 bol su ve lifli gıdalar tüketin. Mesela bana kayısı çayı ve activia yoğurt çok iyi geliyor, emzirmenizde sorun olmayacaksa probiyotik desteği alabilirsiniz dr a sorup🌸
Sibel_87 Hayat55 benim de 24 gün olacak düzene giremedim daha hercsabah aç karnına kayısı yiyorum arkasından ılık su tüketiyorum aynı şekilde kuru incir ve zeytin yağı içiyorum biraz aç karnına ardından yine ılık su o şekilde biraz daha rahatım
CeylininAnnesii Hayat55 bende de var ya off su da içiyorum artık uzun sürmeye başlayınca midem bulanmaya başladı 4 ceviz koyuyorum geceden suya sabah aç karna içiyorum cevizleri de yiyorum üstüne iyi oluyor emzirirken de faydası varmış
Hayat55 Tesekkur ederim soyledikleriniz icin 🌸peki ne zamana kadar bole dewam eder bilginiz varmi kullandiklariniz hemen etki ediyormu