Umayy16 sariligin tek çaresi emzirmek malesef başka çözüm yok çünkü bebeklerin vücudunda cis yaptıkça atılan bir madde bu. bebek yeterli beslenip cis yapmadığı sürece vücuttan atamaz. fototerpi var birde oda bilurbjn kırdığı için birde o düşürür sariligi oda zaten hastane de yatırılan bir işlem. gunes isigida cok faydalı tabi. sütünün artık gelmeye başlamıştır gerekirse memede yatsin bol bol etsin kuzucuk bol cisbyapsin ❤