Merhabalar herkese. Bebeğimi emzirirken kızarıyor, acı çeker gibi sesler çıkarıyor, memeyi sürekli ağzından çıkartıp tekrar alıyor, ağlıyor vs. neden böyle yapıyor acaba? Gaz olduğunu düşünmüyorum çünkü gaz damlasını saati saatine veriyorum ve bunu sadece memedeyken yapıyor. Gazı olsa memede olmadığında da ağlar, huzursuzlanır.