Ağustos ayında sezeryan doğum yaptım adetim 5 gün çok az az sürdü . 2 3 günden beri kanamada değil çok koyu renkli bir şey geliyo afedersiniz ama bildiğiniz çamur gibi yani ama çok yoğun bir şekilde değil az olarak geliyor . Doğumdan sonra sizin adetiniz ne zaman geldi acaba . Bu şekilde olma sebebini bilen var mı aranızda . ( Emzirme 25 gün kadar falan sürdü şuanda emzirmiyorumda )