Bebeğim kabız kakasını yapamıyor ne denediysem olmadı sütüm az olduğu için malesef mama veriyorum önce hipp kullanıyordum sonra aptamil kullandım doktor mamayı değiştirin dedi ama yine düzelmedi doktora götürdüm lavman yaptırdılar film çekindi ve karında gaz vardı baya sonra lavman yaptırdılar gaz damlası yazdırdım sam simplex diye hiç biri fayda etmedi hala aynı çocuğum zeytinyağı koydum mamasına çok az o da fayda etmiyor ara ara yapıyor kakasını ama o da çok az ıkınmaktan mosmor oluyor 🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️ Şimdi yüzünde sivilce gibi ufak ufak şeyler beliriyor boynunda vs isilik gibi