Ya anneler birşey sormak istiyorum 4 5 gündür kırmızı şekilde bi lekenlenme oluyor adet olucam diye bi seviniyorum ama adet te olmuyorum bide kahverengimsi oluyor arada neden acaba hamilelik belirtisi değildir diye düşünüyorum çünkü korunuyoruz . Adet olacağım için mi yoksa başka bir sebeb mi varmı böyle bir durum yaşayan aklımda hamile olma korkusu var korunsak bile 😑😑 4 buçuk ay oldu doğum yapalı