anneyimm82 DurununAnnesi12 benim ki 2 buçuk aylık akşam 8 de yatar 4 e kdr süper uyur maşallah -!- 4 den sonra her saat başı kalkar bende büyüyünce geçer diyordum
HatunKisisi DurununAnnesi12 benimki de 6 buçuk aylık aşırı derece de uyku gerilemesi yaşıyoruz gündüz ağlaya zırlaya uykudan deliriyor ama uyumuyor en son bayılıyor sanırım artıkk… kucakta durmaz yatakta yatmaz olup çok ağlayıp zorlanınca duş aldırıyorum ben mışıl mışıl uyuyor dene istersen
DOLANDIRICI DurununAnnesi12 bnmkide 6 aylik sabah 6 dan beri hic uyimadi bakalm dimdi gosler gidio uyur insallah
minikkira Benim bebeğim de 3 aylık gece 3-4 gibi yatar sabah 8 de uyanır, sonra uyur 11 de kalkar. Geri 3 e Kadar uyur. Aralarda yine kısa kısa uyur 🥺 geceyi gündüz gibi yaşıyor bu durum beni çok yordu
bernakoc minikkira bnm oglum 7 aylık aynı sızınkı gbı bn cozum bulamadım sız bulursanız banada haber edinnn