Nehirikom simiyyy ben tchibo kafeinsiz içiyorum trendyolda satılıyor bakabilirsin.. Granül olanı da var… Ama kafeinli içiceksen ve yumuşak içim istiosan tchibo gold iyidir…
Zeep simiyyy ben şekerli içerken kilo vermeyi düsünmüyordum sadece keyif icin içtim😂😂 şuan kilo vermek için şekeri bıraktım😁
Arenn simiyyy tchibo ya sardım bu aralar acı değil latin grande üstünde papağan resmi olan ben mağazadan taze çekilmiş alıyorum Migros larda falan da var trendyolda da war