Bebeğim 2 buçuk aylık. Gündüzleri bir saat uyumadan durabiliyor. Diğer uyku saatleri ise çok kısa. Asla uykuya dalamıyor. Uyandığında da sürekli kucağımda.yere bırakınca hemen ağlıyor. Oyun halısı aldım onda bile çok az duruyor tekrar ağlıyor. Bir saat boyunca yani tekrar uykusu gelene kdr nasıl oyalayacağımı bilemiyorum sürekli kucakta durmak istiyor. Şu an annem var annemden gidince tek başıma nasıl kucakta oyalayacağım bilmiyorum. Çocuk gündüz uyku nedir bilmiyor kısa kısa. Sonra hep kucakta. Var mı benim gibi olan bu durumu yaşayan 😞😞 ne zaman geçiyor bu kucak işi ne zaman dalıyor oyuncaklarına biraz nefes almak istiyorum ya 😑