asiltonunmommysi 2 ay oldu doğum yapalı böyle dikiş tarafına dokununca balona dokunuyormuşum gibi sanki diş uyuşunca dudakta bi his olur ya onun gibi bi his oluyor aynısı olan var mı. Doktor bakmıştım 40 günlükken güzel iyileşmiş falan dedi aslında ama
Burculiceee asiltonunmommysi Canım kişiden kişiye değişiyor tamm anlamıyla iyileşme bekleyemeyiz tabii 6 ay oldu ben doğum yapalı regli ağrılarımı hissetmiyorum ve hala uyuşuk biraz
Hibou asiltonunmommysi gittim kontrole hersey yolunda dedi hatta arada tekrar hamile kaldım 4 aylık düşük yaptım vs ama uyuşuk hala