Kızım 2 ay sonra 2 yaşına girecek hala kelimesi bile yok diyebilirim 3 aydır kreşe gidiyor bugün müdürle biraz konuştum kelimede artış yok ilerleme yok dil terapisti konusunda destek alabileceğimi söyledi arkadaşımın oğlu 16 aylık resmen benimle konuşuyor bi tarafım her çocuk erken konuşacak diye bişey yok endişelenme derken bi tarafımda üzülüyor neden diye ,dil terapistine gidip faydasını gören varmı içinizde :(