Secl az önce instagramda doktorun bi postunu okudum uykuda dönmeyle alakalı.Kesinlikle beşikte hiçbirşey olmaması gerekiyor diyordu.Yattığı yerin yumuşak olmaması çarşafının gergin olması gerektiğini söylüyordu.Beşikte bişi varsa yüzü denk gelirse yada yatağı yumuşaksa hafif içine görülüyorsa oyuncak ayı vb varsa ağzını burnunu kapatabilirmiş kesinlikle koymayın diyor.Özellikle yastık asla🙏