eczanecianne Kızlaaaar regl olunca sütü azalan oldu mu?? Ben çalışan ve dolayısıyla sağım yapan bir anneyim. Yarı yarıya sütüm azaldı. Kafamda deli sorular
alperenli-hayat eczanecianne ben de doğumdan 5 ay sonra hasta oldum ilk günler bana da sütüm azaldı gibi geldi ama sonradan düzene bindi tekrar, ben de sütümü sağarak veriyorum
Birkizbirerkekannesiyim eczanecianne yok bence o psikolojiye asla kapilmayin,sutte azalma filan olmuyor ben o deyimi duydukdan sora kafama takildi hep sutum azaldi diyordu amma ondan once Bilmedgm icin demiyordum,
Emelli eczanecianne evet canım azalıyor. Bende ilk cocugumda çalışıyordum. Regl döngüme girdiginde azalıyordu ama üç gün sürüyordu.
Birkizbirerkekannesiyim Hatta 16ay emzrdm 12ay mastit oluyordum emzirmezsem ,4ayda hamile hamile emzrdm simdi azaldi evet hamilelik ileriledigi ve bebek yemek yedigi az emdigi icin