Asya2402 Buss52 Belimde fıtık var 2 tane.Rahat edemedim ben yoksa bebeğim içinde durmuştu.2 kez kullanmak kafi geldi bana 😊 Yenisi ile bir farkı yok alırsanız göreceksiniz zaten o sebeple 140 düşünüyorum.Yenidoğan aparatı da mevcut