Hepoyleolurzaten mamasına döktüğün için işe yaramamıştır canım. Ben yemek kaşığının içine yarım paket döküyordum , kıvamlı olacak kadar da su (mesela 1 çay kaşığı ılık su) koyuyordum. İyice karıştırıp çay kaşığına döküp bebeğime veriyordum. Üstüne de bir iki çay kaşığı su veriyordum. Doktorumuz bu şekilde kullanmamızı tavsiye etti ve kullandığımız gün reflüsü kalmadı. Çok yese de asla kusmadı