2,5 aydır doktora gitmiyorum. Geçen ay doğum kontrol hapı kullandım. Adet düzensizliğim vardı 1,5 yıldır 2 aydır düzenli adet görüyorum. Bu ay çok afedersiniz korunmasız ilişki yaşadık. Korunurken adetim çok çok az peçeteye sürülür kadar oldu. 7 gün süren adetim 5. gün kesildi. Şüphelenip tahlil yaptırdım. Doktora gitmediğim için bir şey anlamadım. Adetim biteli 1 haftayı geçti göğüslerim aşırı şiş ve acı var (adet döneminde de şişmişti inmedi) her sabah kalktığımda midemde ağrı oluyor yanma gibi de değişik. Ne olabilir?