Elifinannecigi Kızlar doğum yapalı 6 ay 1 hafta oluyor ve hâlâ adet olmadım. Uzun bir süre 2.gebelik asla düşünmüyorum. Adet olmasam bile korunuyoruz ama burada görüyorum bebeği 4-5 aylık olup hamile kalanları ve korkuyorum. Bu erken dönemde hamile kalanlar adet olduktan sonra mı kaldı yoksa adet olmadan da hamile kalan oldu mu? Aydınlatın beni 😭😭😭
Deletedmom99886 Elifinannecigi 1 sene düzensizlik normal ama tabi siz korunmaya devam edin düşünmüyorsanız
arslaninannesi98 Elifinannecigi 1sene hiç olmadım daha sonra 2-3ayda bir oldum. Taki 2 buçuk yaşında memeden kesene kadar. Aktif emzirme regliyi önlüyor
Oznurckose1 Elifinannecigi bir tanıdığım 1 sene hiç olmamış herkesin farklı, siz yinede evde test bulundurun ne olur ne olmaz 😁
Elifinannecigi Deletedmom99886 çocuğum minimum 4 yaşında olmalı ve tüm ihtiyaçlarını kendi karşılayabiliyor olmalı diye düşünüyorum o yüzden korunuyoruz
ENA Bir annemiz yazmıştı yine burada, doğum sonrası adet görmemiş, emziriyormuş, koruduğunu düşünmüş ve 17 haftalık hamile olduğunu öğrenmişti. Yani hiç regli olmadan 2. Ye hamile kalmıştı. Dikkat etmek gerek.
Elifinannecigi ENA 17 hafta mı 🤦🏻♀️ şaşırdım şuan o haftalarda bazen bebeğin hareketleri bile hissedilmeye başlıyor nasıl anlamamış o kadar.. Allah’ın işi işte..
Elifinannecigi arslaninannesi98 Bir yandan olmak istiyorum bir yandan da bu rahatlığa alıştım ama korkuyorum benim kız zaten hep memede
Aykizimm Elifinannecigi Emzirdiğiniz süre boyunca regl olmamanız normal, yani erkende olabilir emzirdiğiniz süre boyunca olmayadabilir. Tabi yine de korunmanız gerekiyor regl olmasanız da hamile kalabilirsiniz 😇💐