ketcapli_lahmacun Yeniannecikkk 4 ve 5.ay da böyle tam anne diyemese de nnnee der gibi ağlardı. Şimdi 10 aylık anne diyebiliyor. 😅
akidesekerii Yeniannecikkk Gözümün içine baka baka “Babaaa, babammm” diyor hanımefendi hala anneyi duyamadık 😀😅 10 aylığız ben de bekleyeyim burda 🖐️
Alyosunannesi11 Yeniannecikkk iki aşıktı annne diye ağlamıştı yani ağlarken iki kere söylemıştı şok olmusum bilinçsiz tabikide🤣 şuan 9 aylık neredeyse hiç demiyordu yeni yeni ağzından anne lafı cıkmıyor ama Bi aydır baba baba diye şarkılar söylüyordu şimdi babada demıyor anne de demıyor ma ma me gıbı sesler cıkarıyor sadece. Bi dediğini bidaha demıyor anlamadım 🤣
2maviboncuk Yeniannecikkk Büyük oğlan demedi emine diye çağırdı hep aklı yetene kadar küçüğüm de abisinden sürekli duyduğu için 7ci 8ci ayından berri aaaanneee diye uzata uzata söylüyor hep😁 ama herkese anne bana meme diyor 😂
BuzluKahve Yeniannecikkk aglarken falan anne çıkıyordu ağzından minikken ama bilincli olarak yeni yeni anne demeye basladi, 1 yaşında şu an.
Kirmiziburun Yeniannecikkk 21 ayda bi gün odanın içinde anneee anneee diye bağırmaya başladı ben şok 🤣
bikerem Yeniannecikkk 10 aylikken tesadufi soyluyordu,ablalari okula baslayinca benle tek kaldi anne demeye basladi,simdi 13 aylik olmak uzere anne diye pacamda geziyir😍
nihanmelek Bilinçli olarak 1 yaşında anne demeye başladı oğlum :) ilk kelimesi mama, ikincisi ise anne oldu 😍 babası triplerde bu yüzden 😅
Smy16 Yeniannecikkk 15 aylık kızım bacagıma yapışarak baba diye aglıyo 🙃 anne dedirtmeye çalıştıkca suratıma sırıta sırıta baba diyo bende bekliyorum anne demesini 😂
Glysrcn Doğduğundan beri ara ara Ağlarken hep anne sesi çıkıyordu tabi ki bilinçli değil ama sadece ben değil kayınvalidem de diyordu anne burda bak falan diye onlar da benzetiyodu yani anne sesine 😊 8 aylık dolu dolu bi anne demedi 🤣
tkolcak Glysrcn bizimde.oyle.oldu. ama.tam.anlamiyla.bilincli.soylemeai 16. Aydi. Başlarda.babasinin değil kucağına.yanina bile.yaklastiginda agliyodu. Sonra.ilk.baba çıktı ağzından .7.aylikken. 🥰🥰🥰
gocebebirbayan Yeniannecikkk 2-3 aylıktı annnn diye çağırıyordu benim ki 🙈 aannnn mammmmm diyordu acıktığında. Şimdi 9 aylık baba gel diyor 🙏🏻🙈🙈❣️🥺🥺
Srhtzlyh Yeniannecikkk 5 aylıkken kazara bikaç kez çıktı ağzından. Şimdi 9 ay 20 günlük ennemmm enneemm diye geziyor evde. Baba, mama, anne, dede, del del (gel gel) diyebiliyor. Ama canı isterse😅
Sherlockholmes Yeniannecikkk 5 aylikken ilk sözcügu anne oldu. Tabi annenne nenne anne tarzı da sürekli söyledi. Şimdi 6 aylık dede yi öğrenmiş dede dede diye bagiriyo heran çok güzel bir hismis😍 zaten konuskan bir kızım var başka şeyler de anlatıyor konuşuyor ama neyce bilemiyorum sürekli bidir bidir 😂❤️