Ben ne olursa yedik hiç alerji ya da gaz yapmadı. Bebeğinizin süt ve süt ürünlerine karşı herhangi bir sorunu yoksa gaz yapmaz bence. Yine de denemeden bilemezsiniz. Ben gaz yapacak bişey yediğim zaman (mesela çiğ köfte) peşine kimyon çayı demler içerdim