Nurdanalkanozkan Mirac_21032019 MELTEMEB Smyyhira bizde sabah yaptırdık ağrısı var sanırım biraz şurup verdim ateşini kontrol ediyorum ama huzursuz 😔
Kalimero Bizee bıgün yaptırdık bakalım nasıl olcaz. Devletin ödemedği aşılarda varmış onlarıda yaptırcak mısnız
Nurdanalkanozkan Kalimero Mirac_21032019 Mete19_03_2019 Larinaz benim oğluşumun süt alerjisi var o yüzden rota aşısı sıkıntı olabilirmiş sanırım doktorumuzla konuşup karar vericem bende bakalım şimdilik huzursuz biraz oğlum ateşini kontrol ediyorum sürekli
Mete19_03_2019 Bizde geçen hafta Çarşamba yaptırdık ,agrı oldu ateşi çok çıkmadı ,ama aşıdan sonra huysuzlaştı çok huyu değişti çocuğumun .sizde de oldu mu ? rota virüs aşısı varmış dördüncü ayda ben yaptıracağım