beyazkelebegim Doktor bize asist ve aferin verdi. Bugün 4. Gündür kullanıyoruz ama hala gün içersinde ara ara hırıltı oluyor. Antibiyotiği 7. Günde kesicem. Sizde tekrar doktora götürmeli miyim ?
dandiniko beyazkelebegim geçmiş olsun. Doktorunuz tekrar çağırdıysa gidin. Çağırmadıysa içiniz rahat etsin istiyorsanız gidin 😁
tekgamzelimm beyazkelebegim Kizim bir aydır hasta, 15 gün önce iyileşti 3 gün önce gene başladı bugün tekrar gitti hava verilmis miydi dedi bende evet iyileşince vermedim dedi havayı mevsim çıkana kadar kullan dedi galiba fena salgın var çocuklar hep bu şikayetten gelmiş
Zeynep2304 Bizde aynı ilaçları kullanıyoruz 3 yaşında bitene kadar kullanacağım antibiyotik neden kesiyorsun doktor mu söyledi
beyazkelebegim dandiniko teşekkür ederim. Yok doktor çağırmadı ama hırıltı geçmezse gitmek istiyorum. Korkuyorum bronşit olur diye