Bir de her götürdugunuzde çişe göturdugunuzu mutlaka belırtın o zaten anlar, şimdi anlamasa bı sure sonra anlayacaktır. Her seyde sunu yapıyoruz bubu yapacagız dıye belırtırsenız bılır. Bebegım 14 aylık, 8 aylıkken bıle banyo yapacagız bıcı bıcı yapacagız dedıgımde sevınırdı. Emeklemeye baslayınca banyonun kapısına gıderdı dedıgımde. Sımdı soyluyrm ustunu soymaya calısıyor tabı beceremıyor daha🤣 banyo kapısına gecer heyecanla. Yanı sız konusursanız anlar zmaanla kendı de aoyler ıcınız rahat olsun