Merhaba bir sorum olacak
ikamet aldırmak için ne gerekli acaba
bir de ben herşey dahil ev de kalıyorum kira sözleşmesi yok ve faturalar ev sahibinin üzerine
ne yapmam gerek bulunduğum yerin nüfusuna mı gidicem yoksa ikametimin olduğu nüfusa mo gidicem ikametimi aldırmak için