alparlaninannesi çay kaşığıyla vermeye devam edin gün içinde. Tüküre tüküre alışıyorlar. Ama yine de çok üstüne gitmeyin, teklif edin. 1-1.5 ay çay kaşığı ile içti. Sonra yavaş yavaş alıştırma bardağına geçti bebeğim. Şimdi 15 aylık olacak lıkır lıkır içiyor. Kabızlık için de gün kurusu kaynatıp suyunu, kendisini ezip veriyorum. Armut, yeşil kabak, semiz otu da iyi geliyor