bugün sağlık ocağına aşıya götürdüm kızımı 1 buçuk yaş aşısı için doktora verebileceğim kilo alması için önereceğiniz bi vitamin var mı diye sordum üzüm şurubu al eczaneden dedi hem kilo aldırır hem iştah açar hemde içinde çok vitamin var dedi kullanan var mı içiniz de faydalı oldumu ??