Merhaba tecrübeli anneler birşey danışacağım bi yakınım adına soruyorum dün kan testi verdi daha 6 haftalık demiş doktor ama betası çok yüksek kadın doğuma gidecek merak ediyoruz 24850 çıktı betası ben hatırlıyorum benim 2870 felan çıkmıştı o haftalarda bu değer çok değil mi ikiz mi yoksa diye merak ediyoruz annesi çünki ikiz yani olma şansı da yüksek 🙈 beta da böyle olunca iyice meraklandık doğrusu betası bu haftalarda bukadar yüksek olan varmıydı?