Balboncuk içinizi sıkmayın hiç, ona da yansır. ben talasemi değilim, ITP hastasıyım. Ama cocuklugum vs hep talasemili cocuklarla gecti. cok yakın arkadasım talasemiydi, ilik nakli olduktan sonra düzeldi. nüks etme riski bile yok şuan. Allah tez zamanda şifasını versin inşallah ❤️