Oğlum iki gündür atesleniyor , alt iki dişi çok sorunsuz çıktı , üstten 4 diş yeri kabardı ama patlamadı . Ateşi 38.4 , calpol fayda etmiyor. Ateşi çok nadir düşüyor. Disten diye düşündüm ama hala patlamadı dişi .
Ateş olduktan ne kadar sonra diş patlar . Bilgisi olanlar bir yardımcı olursa sevinirim .