beysenyil Gaziantep de memnun kaldığınız doktor var mı acaba sünnet operasyonu için arayışa girdik ☺️
Clemm beysenyil Mesut Siğa var canım. Biz de oğlanı ona sünnet ettirdik çok memnun kaldık. Şuan oğlum 6 aylık biz 3 aylıkken sünnet ettirmiştik. Bayaa bilgili bir hoca çok rahat atlattık bu süreci tavsiye ederim. Toplam 1600 tl idi hatırladığım kadarıyla