Ozgegzt Merhaba benim kızım 3 buçuk aylık .Akşam yatırıyorum .Sabaha kadar çişini yapmıyor. Aslında beslenmesinde de bi sorun yok. Geceleri emziriyorum . Aynı durumu yaşayan arkadaşlar var mi acaba?
Seyma005 Ozgegzt bir ay falan sürmüştü yanlış hatırlamıyosam ama sabah kalkınca yapıyordu hemen. Ama sen yine de doktora bir sor her bebekde farklı olabilir