Ayazinannesi3001 EDiTT : Bizim bebe şuan öksürüyor, Nezle oldu. Evimizden 1156 km uzaktayiz. Hava değişikliği yasadi bizim bebe. Sizde durumlar ne😝? (Bu arada tavsiye de alırım bebeğimin hastalığının çabuk gecmesi için onerileriniz varsa. )
Adababy Ayazinannesi3001 öksürüğü ilerlemesin prospan ver çok etkili tamamen bitkisel ben veriyorum hatta verdim 2 saat önce daha da öksürk yok
Canballim Ayazinannesi3001 Sarimsagi ezip zeytinyağında bekletip ayağının altına sürmek de iyi geliyor öksürüğe 😌 çok geçmiş olsunn
snowflake Ayazinannesi3001 benim kızımda aşırı balgam ve öksürme var şuan ayagımda sallayıp uyutmaya çalışıyorum
Ayazinannesi3001 Canballim 3 saatte bir calpol vermeyi unutmayın aman diyim 😓 Biz hastanelik olduk geçen hafta. Allah şifa versin yavrularımıza
Ayazinannesi3001 snowflake desteksiz uyutmaya çalışın. Daha uzun oluyor uykuları 😘 bende uyku eğitimi vermeye başladım bebeğime çok zor ama sonrası güzel olacak